Մխիթար Սեբաստացի (նախագիծ)

Առաջադրանք 1

Վենետիկում Մխիթարը ստացավ Սուրբ ղազար կղզին: Միաբանության տեղափոխումը կատարվեց 1717թ. Սեպտեմբերի 8-ին: Մխիթարը այդտեղ ապրեց 30 տարի:

Առաջադրանք 2

Սեբաստիա, Հալեպ, Էջմիածին, Սևան, Կարին, Կոստանդնուպոլս, Վենետիկ:

Առաջադրանք 3

Սուրբ նշան վանքը հայկական վանքային համալիր էր պատմական Փոքր Հայքի Սեբաստիա քաղաքում։ Կործանվել է Մեծ Եղեռնի ժամանակ։

Առաջադրանք 4

<< Որդի Կույսի Վարդապետ Ապաշխարության>>

Առաջադրանք 7

Աշխատանքս կիսատ էր: Ես կատարել եմ չորս առաջադրանք, բայց լիարժեք չէ: Նախագծի ընթացքում դժվարություններ չեն առաջացել, որովհետև ես նախագծին այնպես չեմ մասնակցել ինչպես կարող էի: Նախագծին մասնակցելը արդյունավետ կլիներ եթե ես լիարժեք մասնակցեի: Ես ինչ-որ քանակությամբ տեղեկություններ իմացա Մխիթար սեբաստացու մասին: Ոչ շատ տեղեկություններ Մխիթարյան Միաբանության մասին: Լսեցի Մխիթար Սեբաստացու Անճառին խորան տաղը: ԵՎ կատարեցի միքանի այլ բան:

Առաջադրանք 8

Ես ինձ կգնահատեի 6: Ես կատարել եմ առաջինից մինչև չորորդ առաջադրանքները, բայց այդ առաջադրանքները ես ամբողջովին չեմ ավարտել և կիսատ են մնացել: Ես ինձ գնահատում եմ 6 նաև այն պատճառով, որովհետև նախագծին մասնակցույան համար ամենացածր գնահատականը 6 է:

Оставьте комментарий